ponedeljek, 7. februar 2011

Risanje s prstki

Prav te dni, ko bi morala zares vso pozornost posvetiti knjigam sem se predala malo ustvarjalnosti. Že kar nekaj časa je minilo odkar sem se ji popolnoma predala in dejansko kaj narisala. Danes pa sem ob pogledu na lep sončen dan dobila nekaj navdiha in kot rezulatat je nastala tale slikica. Kot orodje so mi služil kar moji prstki na Ipad-u in app Sketchbook pro. Misli so mi zbežale v lep poleten dan, ki ga bom preživela na mojem novem kolesu. Zaenkrat se odločam med Electro in med Holland Crown V vsakem primeru mora izgledti malo vintage imeti pa mora tudi veliko košarico v katero bom pospravila Lomo Helga fotoaparat. Prva destinacija - Piran. Tega dne se že res veselim!

Slikica pa je kar je...potrbno bo še nekaj vaje in morda kakšno pisalo v te namene. Baje pisalo Pogo stylus uporabljajo vsi, ki se na takšno ustvarjanje zares spoznajo. In nekateri res obvladajo. Samo poglejte si slikice Goro Fujita. Vse narejene v Sketchbook-u, prvi dve na Ipadu, tretja na Iphonu...ja vse se da! In kdor zna pač zna!


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...