četrtek, 21. april 2011

Chilling&Cruising

Sanjarjenje iz objave "Risanje s prstki" so je uresničilo. Bil je popolen dan za uresničenje mojih želja. Sončen, pomladni dan brez oblačka s prijetnim vetričem, ki je pihal od morja. Že dolgo ne pomnim, da ponoči ne bi mogla spati zaradi vznemirjenja. Bilo je kot v otroških dneh, ko sem bila dan pred rojstnim dnem ali odhodom na morje čisto iz sebe. Kljub temu sem se polna energije zbudila že ob šestih zjutraj. Ob devetih je že sledil klic od moje mami...je že na Lomu... Najina pustolovščina se je začela v Lucij, kjer sem tudi prvič uzrla svoje novo kolo. Točno takega sem hotela. Res super darilo za rojstni dan! Hvala vsem! :) Kljub veselju pa so se po moji glavi podila neumna vprašanja. Bom spoh še znala... Začetek je bil sicer negotov pa vendar, kot je že rečeno - nekaterih stvari ne pozabiš nikoli. Destinacija torej...Piran. Mestece, polno lepih družinskih spominov. Med potjo sva obujali spomine in na objektiv ujele nekaj slikic. V Piranu je sledila še kavica, namakanje nog v ledeno mrzlo morje in super kosilce - črna rižota. Pustolovščina se je sicer zaključila hitreje kot bi sama želela, saj sem popoldne že delala. Vsega lepega je enkrat konec... vendar moje kolesarske dogodivščine so se šele pričele... :)

Ali opaziš morda kakšno podobnost z risbico iz objave "Risanje s prstki"? ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...