nedelja, 3. april 2011

Irska - tretjič

Škoda besed...preprosto čudovit Howth le 45 minut vožnje iz centra Dublina z double decker-jem. Ponuja izjemne razgledne točke in čudovite pohodniške poti. Na koncu sva obiskala še ribiško vasico in tržnico, ki ponuja slastne domače dobrote.


4 komentarji:

  1. oh, irska...! jaz sem sla tja sluzbeno in zdi se mi, kot da sem odkrila nebesa. prepreprelepo! pa ta njihova imena mest, pobarvane ovce in krejzi razgledne tocke... pf, loh bi nastevala do popojutrisnjem. ful lepo. in zelo lepe slikce! (ps: ful mi je vsec tvoj plasc...)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja Irska je res zakon! Pa mislim da bi lahko posplošila na kar vse države na severu... tudi Švedska je zakon, letos pa že planirava obisk ovčk v Wales-u... :) drugače hvala za pohvale... naj pohvalim še tvoj blog...mi je ful všeč....sploh slike lise golightly - super! bom od sedaj naprej večrat pokukala še k tebi ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau....lepo....Že leta in leta si jo želim obiskati! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je! se ti splača... jaz sem itak zadnje čase zaljubljena v sever ;) LP!

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...