petek, 8. april 2011

Spominčki

Že od nekdaj si na počitnicah ali le krajšem izletu privoščim kakšno malenkost, ki me osrečuje in še dolgo spominja na kraje kjer sem bila. Vendar zame to nikoli niso bili tisti tipični spominčki, kipci, razglednice,... Vedno sem iskala nekaj takšnega, kar se doma ni dalo kupiti. Tako smo že v osnovnošolskih letih s puncami vedno prinesle domov vsaj kakšno zanimivo značko, ki smo jo kupile na obrežju Ljubljanice. Tudi tokrat sem na Irsko odšla z misijo dobiti kakšno takšno zanimivo stvarco. Za prvi spominček je prispeval Luka v Swatch trgovinci. Po 3 dneh pohajanja po uličicah Dublina in obveznem nakupu M.A.C. kozmetike pa sva opazila še staro pisano stavbo z oranžnimi pikicami. Že od zunaj je veliko obetala. V tej čudoviti stavbi se nahaja Urban Outfitters. Trgovina za katero sem sicer že slišala, vendar je do sedaj še nisem obiskala. Ob pogledu na rjavo vintage aktovko sem se zaljubila na prvi pogled. V drugem nadstopju pa sem našla še čudovit obesek in šal, ki seveda dopolnjujeta torbico. :) Med svojo ponudbo si imeli tudi precej veliko zalogo Lomography fotoaparatov. Na žalost dinarčkov za vse seveda nikoli ni dovolj, zato bo nakup le-tega še malo počakal. Spomin na Irsko tako od sedaj nosim kar čez ramo...če to ni super spominček ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...