petek, 30. december 2011

Zasneženi črni gozdiček

Po krajšem predahu sem spet tu! Upam da ste lep preživeli božične prazike...Jaz sem jih! Med prazniki smo namreč tradicionalno obiskali Nuremberg. Tako sva z Lukom že prvi dan odšla iskat lučke in pogledat največji božični sejem in veste kaj... NIČ! Za malo smo zamudili sejem, stojnice so bile prazne, prav tako mesto, lučk pa le za vzorec... Priznam pravo razočaranje... Prav tako je manjkal sneg... Ah ja...zgleda, da ga letos ne bom dočakala. :(


Sva si pa zadnji dan privoščila ogled tekme hokeja oziroma moj prvi ogled kakršnekoli tekme v živo sploh... Pa me je seveda sprva skrbelo, da ne bi dobila kakšnega paka v glavo pa izgredov zagretih navijačev... Vendar sem nazadnje odšla domov, kljub porazu "naših" Ice Tigers-ov, prijetno presenečena! Kljub temu, da sva bila v predelu HC navijačev so bile to družine z otroci, starejši ljudje in parčki tako da res ni bilo potebe po strahu. Vzušje ob golu pa sijajno, saj smo bili vsi na nogah, bobni in raglje so ropotale in zastave plapolale... Res super! Ne pa to še ne pomeni, da sem sedaj postala športni navdušenec! Da ne bo pomote! :)



Danes pa se že začenjajo priprave na novo leto, Helena in Luka pa sta zjutraj že spekla tale krasni zasneženi črni gozdiček za dedkov rojstni dan... Se vidi, da vsi malce pogrešamo sneg a ne? :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...