četrtek, 23. februar 2012

Še zimski DIY

Po dolgi, mrzli zimi sem le zaljučila z enim izmed DIY projektov. Tale se je res doooolgo vlekel. PA ne zato, ker bi bil prezahteven...le lotila sem se ga po malo in malo... Tako je tukaj na obali že skoraj pomlad, ko sem jaz dokončala svoj prvi štrikan šal... ŽE novembra sem namreč našla čudovito, mehko, bež, alpakino volno in takoj je padla odločitev. Če znam kvačkat se bom pa naučila še štrikat! Priznam, da so bili prvi poskusi zares katastrofali... kar naprej sem hotela pretirano ovijati volno kot pri kvačkanju. Pomembno je itak samo, da zdaj znam in da ga imam! Takega mehkegaaa, toplegaaa,... takega, ki se nikoli ne odvije saj sem ga združila v "cowl"...nimam pojma kako bi temu rekel v slovenščini :)Sedaj pa lahko le upam, da temperature še malce ostanejo okrog 10 stopinj... čeprav se že RES veselim pomladi!



2 komentarja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...