petek, 1. marec 2013

Prikličimo pomlad!

Decoupage je vedno super ideja za enostavno osvežitev in za izdelavo preprostih darilc. Vedno uspe! Aja, večina vas najbrš to bolj prepozna kot servietno tehniko. Tokrat sem uporabila keramično ploščico, na katero sem prilepila čudovite rožice. Te sem izrezala iz prtička, uporabila sem le "pisan sloj". Za lepilo lahko uporabiš kar mekol lepilo. Glej le, da se izdelek popolnoma posuši preden ga polakiraš. Obstajajo pa tudi posebna lepila za decoupage, ki že vsebujejo lak in se hitreje sušijo.

Okrašena ploščica je lahko super darilo ob prihajajočem 8. marcu saj se jo lahko uporabi kot podstavek za jutranjo kavico, kot podstavek za svečke ob romantičnih večerih ali pa se jo vgradi ob prenovi kopalnice ali kuhinje. Lahko pa je tudi le lepa slikica.


Seveda lahko to tehniko uporabiš še za mnogo drugih stvari. Polepšaš lahko kakšno škatlico za nakit ali piškote, s cvetličnim vzorcem oblepiš cvetlični lonček, narediš obesek za ključe, nenazadnje lahko polepiš tudi pohištvo. Nekaj idej najdeš tudi tukaj.
Pa še novički dneva... Videla sem že prvo cvetečo češnjo, doma pa me razveseljuje tale šopek tulipanov... ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...