četrtek, 14. marec 2013

Zelena lazanja

Danes sem pripravljala prvo lazanjo... Sploh! Odločila sem se za zelenjavno različico iz zelene zelenjave, ki se je skrivala v hladilniku. Uporabila sem nekaj glavic brstičnega ohrovta, bučko, por in grah. Vso zelenjavo sem prepražila, dodala sol, poper in timijan ter medtem prižgala pečico na 180 stopinj. Skuhala sem tudi prvi bešamel. Torej sem segrela žlico masla in na srednjem ognju dodala še žlico moke. Pri tem sem pazila, da se moka ni zažgala, zato sem ponvico odmaknila z ognja. Nato sem z metlico počasi mešala in postopoma dodajala mleko. Med segrevanjem se je omaka zgostila, nastrgala sem tudi malce moškatnega oreščka. V pomaščen pekač sem nato zložila vse plasti. Torej (ze pripravljene) lističe za lazanjo, na vrh sem razporedila zeleno zelenjavo, razdrobila feto in prelila vse z bešamel omako. Postopek sem ponovila še 2x. Na vrhu sem razporedila še zadnjo plast lističev in prelila s preostankom bešamel omake. Vse skupaj se je v pečici peklo skoraj pol ure. Malce me je razočarala preveč zapečena zgornja plast testenin, ki je bila njabrš še vedno premalo namočena. Vendar je bila kljub temu zelo okusna in gotovo jo bom še kdaj naredila. ;)

Imaš tudi ti kakšen recept za malce druagčno lazanjo?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...