torek, 1. februar 2011

Ipad...tudi v Sloveniji!

Eno leto je minilo odkar sem prvič slišala za Ipad. Nad to tako imenovano "čarobno in revolucionalno" napravo se je najprej navdušil Luka. Jaz sem bila nekoliko skeptična in nezinteresirana, saj sem na področju računalništva velik laik. Dejasnko sem vso potrebno srfanje nahitro, včash celo z muko, opravila na službenem računalniku al pa kar na mobitelu. Težko pričakovano predstavitev Steve Jobsa sva si nazadnje le skupaj ogledala in takrat se je moje življenje dobesedno spremenilo. Takoj sem vedela, da je ta "stvar" narejena prav zame. Prav zato sem ga že lani aprila naročila in ga dobila 10. v Evropi. Od takrat naprej pa....užitek... surfanje na kavčku pod dekico...simpl sistem...baterija, ki mi dopušča, da ga polnem le na vsake 3 dni...majhen, prenosen pa vselej dovolj velik, da z njim zapišem vso snov na faxu,...Mislim, oziroma vem, da je bil to eden mojih najboljših nakupov, saj ga res izkoristim maksimalno. Vse zapiske in skripte imam odslej le še v elektronski obliki - zelo eko, nič več nepotrebnega in potratnega printanja! Surfanje na iPadu je pravi užitek, prav tako obdelovanje in gledanje slik, tudi filme se zelo lepo gleda. Na njem vodim tudi mesečne finance, igram Catan, rišem, berem knjige, revije, časopise, pišem tale blog, pošiljam maile, poslušam glasbo, preverim vreme, skype-am, facebook-am... Kaj več sploh še rabiš?! Možnosti so res neomejene, saj je aplikacij v App store-u ogromno in zato vsak najde nekaj zase. Iz prve roke ti lahko le zagotovim, da je Ipad vsaj tako čaroben in revolucionalen kot ga oglašujejo. Najlepše pri tem pa je, da osnovni model kot ga imam jaz, stane le 499€ in da si ga v Sloveniji lahko sedaj ogledaš ali kupiš tudi ti!
...še utrinki prvega ipadanja v Starbucks-u...


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...