ponedeljek, 13. februar 2012

Paketek modnih zapovedi iz NY #1

Spremljanje teh famoznih fashion week-ov mi je prišlo že kar v navado zato bom ponovno z vami delila moje favorite. Trenutno spremljam jesenske napovedi iz New Yorka. Moj izbor se je glede na lansko leto precej spremenil. Velikih pričakovanj marsikdo ni upravičil... Kljub temu so napovedi zaenkrat zelo obetavne, saj bomo žive barve, ki bodo prevladovale v toplih dneh, lahko ponosili tudi v mrzlih dneh. Tako, pa je prihranjenih nekaj evrčkov. ;)

Prvi dan ni bilo posebnih presenečen saj me je ponovno očaral BCBGMAXAZRIA z colour block-om top barv tega leta; oranžna, kavno odtenki rjave, "teal" zelena, elektro modra,... Vse o barvnih trendih si poglej na strani Pantone - zakon stran!


Drugi dan pa me je NICOLE MILLER navdušila s svojo klobučasto kolekcijo. Klobučki me že od nekdaj pritegnejo in prav rada jih nosim, vendar takšnega pa še res nimam... me prav zanima kako bi izgledal na meni... :)


Tretji dan pa bi skoraj ostala brez favorita, ker se slike MARE HOFFMAN niso želele pokazati, ostali pa name niso naredili niti najmanjšega vtisa...še sreča, da sem bila dovolj radovedna, da sem jo odkrila...Trenutno je seveda v "top od top" izboru. :) Ena prvih, ki jo je očaral njen stil je bila kostumografinja serije Sex and the City, kjer je pogosto predstavila svoje kreacije. Izdeluje tudi svojo kolekcijo kopalk, ki smo jih lahko videli tudi na Blake Lively.


Četrti dan je ponovno sledilo rahlo razočaranje. Le DIANE VON FURSTENBERG se je izkazala s čudovito rdečo obleko in plaščkom z rokavi na zvonček. Kaj pa vem... morda pa samo ne maram dolgih usnjenih rokavic... najboljše, da se prepričate sami...


Toliko zaenkrat...drugi paketek bo treba še počakati. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...