sreda, 11. julij 2012

Predpočitniško

V opravičilo za mojo dolgo bloggersko odsotnost bom danes delila z vami teh nekaj slikic, ki so nastale v tem času...

Ta čas sem preživela med knjigami, vendar v prijetnem ambientu, z vonjem po sivki in nastavljanjem sončnim žarkom oziroma iskanjem sence, ko je bilo še zame prehudo. Za sproščanje sva z Lukom imela dolge sprehode do Pirana. Dogajanje je popestrilo tudi izdelovanje pisanih veternic.

Tako sem odpisala še zadnji izpit, za kar sem se nagradila s prvim sušijem in dolgo pričakovanim ptičkom Hane Karim. Sprehodila sem se po stari Ljubljani in obiskala luštni trgovinci Babushka Boutique in Sisi. Danes pa cartala majhno kepico, z noskom kot gumbek.

Vendar lepo, brezskrbno poletje je šele pred mano. Počasi že začenjava z pripravami na roadtripom na Švedsko...komaj čakam! To bo šele pustolovščina in pol!!! Tako da ne obupaj nad mano in le pokukaj tu pa tam na moj blog...obljubim da bo še pestro! ;)



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...