sreda, 31. oktober 2012

Buča ali mandarina?

Za malce vzdušja ob dnevu vseh duhcov, čarovnic in zombijev lahko izdelamo svetleče okraske kar iz olupkov mandarin in pomaranč.... Zagotovo imaš kakšno doma! Pa še vitaminčki so res najboljša stvar v takšnih sivih, mrzlih dneh. Torej vesel halloween, praznike in počitnice! ;)

2 komentarja:

  1. ej, hudo :) kak ti je to ratal? trenutno imam doma samo pomaranče, trgovine so pa zaprte. mandarino si sicer predstavljam, kako jo olupiti, da ti lupina ostane cela, pomaranče si pa ne. razkrij mi skrivnost, prosim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem delala z mandarinami samo mislim, da bi moglo it podobno tudi s pomarančo... :) Torej postopek: na vrhu odrežeš "klobuček" potem pa kar z žlico izdolbeš notranjost...jo seveda poješ! :) Ko ti ostane le prazna lupina jo poljubno preluknjaš, povzorčkaš - jaz sem kar z olfa nožkom...ampak pazi prste! na koncu noter previdno položiš gorečo čajno svečko in to je to... sporoči, če je uspelo! ;)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...