četrtek, 20. november 2014

Špinačni quiche

Nazadnje ko sem bila v sivi Ljubljani sem imela le malo časa za potešitev moje lakote, zato sem se odločila obiskati Bazilika bistro. Najdete ga čez cesto od najlepšega rumenega ginkota. Znani so po dnevnih juhicah, pitah, solatkah in sendvičih... Sama sem preizkusila njihovo špinačno pito, ki je bila slastna, predvsem pa ravno prav nasitna in zelo zelena. Zavestno sem se namreč odločila, da bom jedla več zelenih jedi. :)

Danes sem to pito preizkusila tudi doma. Spet 'from scratch' - ja, tudi testo! Delala sem jo pravazprav po enem od receptov za quiche, ki sem ga malce priredila. Kupila sem kar dva paketa zmrznjene špinace (skupaj 900g), jih odtalila in precedila vso odvečno tekočino. Jo bom poskusla uporabit v kakem smoothiju te dni... Drugace najboljše, sem kasneje ugotovila, da jo zavijes v krpo in iztisnes vso tekočino. Nato sem špinačo na hutro popražila z drobni nasekljano čebulo in česnom. Ko se je malce ohladila sem dodala še skuto (500g), 3 cela jajca in en rumenjak (beljak si prihrani!!,), kar nekaj soli, popra in muškatnega oreščka. 

Za testo sem zamesila 200g moke, 1 pecilni prašek, malo soli, 1 celo jajce in tisti beljak, ki je ostal od prej in 80g masla na sobni temperaturi. Pekač sem namazala z maslom nato pa po njem razporedila testo. Dno sem prepikala z vilico. 

V segreti pečici (180-200 stopinj) sem samo testo pekla približno 5 minutk, nato pa sem v pekač dodala maso in na vrh posula pinjole. Vse skupaj se je peklo še 40 minut. 

Zraven kosa tega slastnega quicha sem dodala malo rukole z lanenimi semeni, pinjolami in 'Popolno polivko'... Slastno in zelo zeleno! ;)


P.S.: Koločine za 8 lačnih ali 10 malo manj lačnih. :)











Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...