petek, 6. april 2012

Nič več bela jajčka...

Kot obljubljeno so tista snežno bela jajčka v velikonočnih etno kokoškah od včeraj že dobile novo barvno podobo. Moram reči, da sem imela presneto srečo, da sem letos uspela dobiti bela jačka. Vedno je lepše ustvarjati na belem "platnu" in barve so precej bolj izrazite. Letos sem se namreč lotila barvanja s pomočjo doma narejenih nalepkic in trakov izolirnega traku. Jajčka sem postopoma dekorirala in pomakala v barve, ki so bile za razliko od lani kar kupljene. Res sem si namreč zaželela žive barve! Če pa si sam/a bolj za naravne lahko najdeš nekaj uporabnih nasvetov v lanski velikonočni objavi. Z rezultatom sem kar zadovoljna, čeprav je tu pa tam barva ušla pod nalepko. Tako se vsaj vidi, da so doma narejene, kar pa itak največ pomeni. :) Pri celotnem projektu sem imela zvestega velikonočnega pomočnika. Ne ni zajček! :) Našemu mucu so se namreč zelo dopadle in ko je le lahko se je malce poigral s kakšno. Tako se se predpriprave na zajčka zaključile in v praznikih lahko le še uživam. Enako priporočam tudi tebi! ;)





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...