sobota, 23. april 2011

Barvaš pirhe? JP!

Kljub temu, da bom velik del velikonočnih praznikov preživela v službi mi je včeraj zvečer vendarle uspelo pobarvati vsaj nekaj pirhov. Letos sem bila odločena, da prvič preizkusim pirhe pobarvati z naravnimi barvili. Čebulni olupki so odpadli, ker pri nas v celem letu ne porabimo dovolj čebule. Nazadnje sem se odločala med kurkomo, žafranko, čilijem ter rdečo peso. Želela sem namreč uporabiti res čimveč sestevin, ki jih že imam doma. Da recikliramo....da smo eko! :) Torej doma sem našla strgane najlonke, jajčka ter gumice. Med večernim sprehodom sem nabrala še nekaj listkov in rožic.

Postopek:
Jajčka sem navlažila z vodo, da so listki in rožice ostali na mestu medtem ko sem čez napela košček najlonke. Na zadnji strani sem jo nato zavezala z gumico. Nazadnje sem se odločila uporabiti kar rdečo peso v upanju, da bom dobila lepe roza pirhe. Rdečo peso sem precedila ter dodala malce vode, da so bila vsa jajčka prekrita z "naravnim barvilom". Kuhala sem jih približno pol urce in jih nato pustila v barvi še celo noč. Zjutraj sem najlonke in listke odstanila in to je to! Rezultat je morda malce manj izrazit kot sem upala. Pirhi niso roza temveč bolj rjavkasti na kar najbrš vpliva tudi to, da pri nas ni belih jajc kot v Ameriki.
Drugače pa v vednost.

*Če se igraš barvili je ponavadi dobro uporabiti morda kakšno starejšo posodo, saj nekatera lahko pustijo sled.

*Barva se bo na jajčka bolje prijela, če dodaš žličko kisa.

* Po mojih izkušnjah pirhov na koncu ne smeš sprati z vodo saj se barva izpere.


Pa lepe praznike!!!

2 komentarja:

  1. A ves da jih vedno barvam samo v cebulci, sploh se ne zrajtam da bi kej druga, ko mi je tist ful lepo :) Sam so pa tvoje tud ful lepe ven prisle (bravo za peso)! Je pa itak ful razlika, če maš bele jajčke..včasih jih dobim pri teti, pa so ful lepe.
    Lepe praznike, velik šunkice,hrena pa jajčk(itak)!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Priznam da so mi tvoje bolj všeč! So vseeno bolj izrazite.... Samo pri nas res nismo ljubitelji čebule tko da sem bila prisiljena nardit vse skupaj malo drugače. Sj drugače se da baje še s teranom - temno vijolčne s kristalčki, kar mora bit tut kr ql. Pa za zelene s špinačo, ... Tko da ostane še kej za drugo leto... ;) drugače pa lepe praznike tudi tebi pa še naprej pridno objavljaj na blogu ker je super! Ga z veseljem prebiram! Če se odločiš za kakšen izlet na obalo pa le sporoči da se kej vidimo.... Lp ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...