petek, 21. januar 2011

Spodbuda za nas, lenuhe

Tole sem pravkar dobila na mail. Je spodbuda meni, lahko pa tudi vsem vam. Vsem, ki si vedno znova rečemo, da ta teden pa res začnem spet s tekom potem pa pride,...sej veste; megla, burja, sneg, dež,...Ja, v teh mrzlih zimskih dneh se je res težko spravit iz hiše. Tu je le dokaz, da se da:

"500 KILOMETROV NA MESEC.....

To je tempo s katerim pridno nabiram tekaške kilometre v zadnjem času. To je tempo, ki mi bo omogočil odtečt 5000 kilometrov v enem letu. To je cilj. Ni cilj kočno diplomirat, si najti ''pravo '' službo. pomagati sočloveku v stiski, rešiti brezdomega kužka, postati boljši človek,...... Ne, cilje je 5000 kilometrov. Cilj je 500 kilometrov na mesec. Tek hiter, počasen, jutranji, večerni, poletni, zimski,.... to zame nima nobenega pomena. Važno da tečem vsak dan. Tečem bolan, zlomljen, srečen, žalosten,...... tečem na počitnicah,....., v hrib navzgor, navzdol,... Prvinski nagon v meni me sili da tečem in to je zame največji užitek. Nimam nobenih razvad. Ne kadim, ne pijem alkohola, ne pijem kave,.... ne igram na srečo, me ne zanimajo avtomobili,..... pravzaprav skoraj ne jem več. Celo moje življenje in tudi življenje mojih bljižnih je podrejeno teku, mojemu teku.Pripravljen sem se zbuditi ob 3 zjutri, da lahko tečem. Med tekom sem popolnoma svoboden, sam, v svojem svetu,...... Letim, zdi se mi da noge sploh ne tikaj tal, na tla me vrnejo krvavi žulji na nogah, zmrznjeni prsti na rokah, blato in voda v očeh,..... Tek je zame izziv, s katerim se soočam vsak dan ne glede na vreme ali počutje. Sneg, dež, sonce, 40 stopinj, led, mraz,... Nimam izgovorov. Vsak meter šteje, čisto vsak. Če si rečem da bom odtekel 10 kilometrov, jih vedno za vsak slučaj odtečem 11. To je zame prava ljubezen, to je več kot to, to je obsedenost. Ko mislim o prihodnosti me ne zanima kakšno službo bom mel, koliko bom zaslužil,... ne zanima me le koliko bom lahko tekel. Vsi moji načrti so povezani z tekom.Prva stvar na počitnicah ni ogled lokalnih znamenistosi ali skok v morje, najpomebneje je ugotoviti kje bom tekel. Še dobro da nisem izbirčen in lahko tečem kjerkoli. Ali je to čar teka??? Vsak meter šteje, čisto vsak. Vsakega izgubljenega kilometra mi je žal. To je v meni, ampak ne od rojstva. To sem vzljubil skozi čas!! Vztrajnost. Tega me je naučil tek. Premagati svoje lastne sposobnosti v tišini, brez gledalcov, brez nagrad, brez vsega pravzaprav. Samo zase. 500 kilometrov na teden. 5000 kilometrov na leto. 2uri 55 na 42 kilometrov. Zakaj to počnem?? Zakaj se tako matram??? KER LAHKO!!!!"

L

Ja jutri grem pa res tečt! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...