petek, 28. november 2014

DIY Christmas stockings

Kljub mnogim tehnikam ustvarjanja, ki sem jih do sedaj preizkusila, sem do sedaj imela strah samo pred šivanjem na šivalni stroj. Nazadnje sem se vseeno odočila, da si ga kupim. Kar nekaj je samo nabiral prah, sedaj pa sem sklenila, da je skrajni čas da začnem šivat. Za vajo sem se odločila za enostavne božične nogavičke. Po prvi nogavički je bil strah premagan zato letos vsi dobite eno! ;) 
Za blago sem uporabila kar flis dekico in vzorčasto pregrinjalo za blazino. Vse skupaj me je stalo manj kot blago na meter. Iz ene takšne dekice sem uspela narediti kar 12 nogavičk. Zavihek sem obrobila z okrasnim šivom. Nogavičke sem okrasila tudi z našitimi bleščicami. Sedaj jih le še obesim in počakam da se napolnijo... ;) 

P.S.: Tretja nogavička bo počakala na našega whippetka. Da ne bi prišlo do napačnih ugibanj... ;)












Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...