nedelja, 27. februar 2011

Filc rož'ce

Ob brskanju po moji novi najljubši strani Pinterest sem našla kar nekaj idej za ustvarjanje. Ker so obročki in špangice za v lase del moje obvezne opreme sem se odločila, da v zbirko dodam še nekaj doma narejenih izdelkov. Ker se bliža pomlad se seveda nisem mogla upreti rožicam iz filca v živih barvah. Njihova izdelava ni težka, material dobite v trgovinah z blagom ali ustvarjalnih trgovincah. Ustvarjanje je zabavno in končni rezultat odličen. Oziroma presodite kar sami. Spodaj so navodila tako da si lahko svojo rožico ustvariš tudi ti.
Pa začnimo...

...potrebuješ filc v živih barvah, škarje, sukanec, šivanko, špangice, obročke, sponke za broške,...

...iz filca izreži eno manjšo in eno večjo rožico in dolg "kačast" trakec (glej sliko)...

...trekec trdno zvij in spodaj prišij vse plasti skupaj. Dobili smo osrednji del naše rožice...

...osrednji del prišij na sredino manjše rožice...

...lističe manjše rožice zašij skupaj, da dobi lepšo in bolj polno obliko...

...vse skupaj prišij v sredino večje rožice. Tudi lističe te zašij skupaj. Dobili smo luštno rožico...

...sedaj se le še odločiš kam boš rožico pritrdil in...

... voilà!!!
Vsi ljubitelji rožic lahko pokukate tudi sem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...