četrtek, 31. marec 2011

Irska - prvič

Po dolgem premoru je bil skrajni čas za novo objavo. Javljam se vam tokrat iz dopustovanja na Irskem. Trenutno z Luko že drugi dan raziskujeva skrivnosti Dublina. Nad pričakovanim so predvsem lepo vreme, velikodušnost ircev in zares velikooo zelenja. Sem malo podvomila, da bo tu že vse zeleno in v cvetju v tem času, ampak očitno so bili moji dvomi neupravičeni. Dublin ponuja res veliko zelo urejenih parkov za rekreacijo ali le poležavanju in nastavljanju prvim pomladanskim žarkom. Mesto je polno presenečenj in trgovincam kar ni konca. Všeč mi je vrvež in množice. Malo manj prečkanje cest - čeprav na tleh na veliko piše "look LEFT". Irci so predvsem mojstri pri prečkanju rdečih luči, zaradi česar je prometna zmeda še toliko večja. Upravičili so tudi svoje pivske sposobnosti, saj se je razgrajanje po ulicah končalo šele v jutranjih urah. Čeprav sama nisva med njimi, sva si ogledala Guinness-ov muzej. V skriti uličici sem naletela še na najlepše in najboljše macaroonse...definitvno moj naslednji projekt!;) Še veliko je za povedat pa sva tu le dva dni...več zato sledi v naslednji objavi! Spremljaj! Pa lep pozdravček!

PhotoBoot norčije na letalu



Ulice Dublina


Macaroons



Guinness



Zeleno

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...