sobota, 16. april 2011

"Pick me up"

...je slaščica...italijanskega porekla....in zagotovo ste jo že vsi jedli.... Še vedno ne veš kaj sem pripravila danes? Gre za tiramisu, ki v prevodu dobesedno pomeni "pick me up". Je ena mojih najljubših sladic. Še posebej paše poleti saj za pripravo ne potrebujemo dosti časa in pečice. Torej končno nekaj slastnega tudi za tiste, ki doma morda nimate pečice... ;) Tiramisu me spomne še na čase, ko smo z družino hodili na počitnice v Piran. V kavarni Tartini so si starši privoščili kapučino, otroci, pa smo si naročili tiramisu. Bil je odličen, skoraj tako kot ta, ki smo ga sedaj naštudirali doma. In tega bom podelila tudi z vami, ker slej ali prej morate poizkusiti pravi Tiramisu! Ne takega, kot sem dobila nazadnje - v kozarčku! Pravi tiramisu mora biti predvsem dober in sočen, oblika pa tradiconalno kvadratna. Pa pika. In ali moram sploh omeniti, da je odlični način za praganjanje pomladne utrujenosti... ;)

In postopek:
Skuhaj kavo. Najbolje v kafetieri. Medtem v eni posodi zmiksaj 5 beljakov, da nastane trd sneg. Če si posodo s snegom upaš zvrniti nad glavo potem je vredu. :) V drugi posodi zmiksaj še rumenjake, katerim dodaj 1 lonček sladkorja. Rumenjakom dodaš še 500g maskarpone in dobro pomešaš. Nazadnje v zmes nežno vmešaš še beljake. Sedaj pa zabaven del. Baby kekse potopi na hitro v kavo in jih polagaj v posodo v kateri boš naredil tiramisu. Keksi morajo zapolniti celotno površino posode. Nato čez priliješ pol naše mase in jo enakomerno porazporedi. Postopek ponovi. Še ena plast kava keksov in še druga polovica mase. Čez posipaj kakav. Sedaj gre v hladilnik za vsaj urco. In to je to! Preostali dan ti ostaja za razvajanje na sončku in sladkanje...mmmmm.

Dober tek!

2 komentarja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...