nedelja, 3. julij 2011

Ribice v dobri družbi

Med preživljanjem vikendov v Celju se zadnje čase pogosto znajdem v vlogi kuhar`ce. Sedaj mi je že v navadi, da v potovalko popakiram še mojo najljubšo kuharsko knjigo Ljubezen skozi želodec. Ta vikend sem za moje najljubše pripravila nekaj morskega in tako prinesla vsaj malce poletje v te nič kaj vroče kraje... (trenutno pišem tole objavo v dolgih hlačah, mikici in pod dekico...in ne pretiravam). Za osvežitev in razvajanje sem stisnila limone, nabrala meto iz domačega vrta. V limonado, moj najljubši poletni napitek, sem dodala še ledene kocke z ribezem...mmmm...super! Za kosilce sva se z Luko odločila preizkusiti črno-bel riž pa ribice iz pečice. Sama se namreč rib najraje lotim tako. Dodaš jim lahko raznorazno zelenjavo, začimbe, oljčno olje, tudi vino. Danes so se ribice (orade) pekle v družbi zrelih paradižnikov, bazilike z vrta in kaper. Pol urce v pečici in rezultat je bilo tole super kosilce. Dober tek vsem! ;)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...