petek, 16. december 2011

Snežinke

Tile majceni kristalčki so mi v zadnjem času res velik navdih. Da niti ne povdarjam, da so zelo eco chic. Njihovi detajli in raznolikost je res neverjetna. Kaj vse si narava ne izmisli. :) Smešno, da jih ob enem že nestrpno pričakujem, hkrati pa trepetam ob pregledu vremenske napovedi, ker me danes čaka dolga pot do Celja in potem še nazaj. Priznam, da je sneg na cesti eden mojih največjih strahov zato prosim držimo pesti, da danes le ne bo snežilo... :)


Kljub temu sem v njihovo čast izrezala že več kot 40 papirnatih snežink potem pa sem se lotila še tega projekta. Zadnje dni mi namreč pogosto delata družbo kvačka in igle za pletenje. Tale snežinka je super enostavna za naredit, če si že kdaj držal kvačko v roki... Ko je narejena je pomembno le, da jo utrdiš s prozornim lepilom - jaz sem uporabila kar premaz za decoupage. Ko se posuši jo le še lično zavij in podari nekomu posebnemu.





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...