torek, 6. marec 2012

NTC in smoothie vsako jutro!

Pred tednom dni sem si naložila aplikacijo s katero sem trenutno malček obsedena. K sreči niso Simsi ali podobne igrice, ki te prisilijo, da svoje resnično življenje zamenjaš s tistim virtualnim medtem, ko poležavaš na kavčku pod dekico. Pravzaprav gre za app Nike Training Club, ki je postal moj osebni trener. Priporočila ga je že Maja na svojem Mixtejpu. Sprva sem bila seveda skeptične saj imam že kar nekaj podobnih aploikacij za jogo pa pilates. Vendar ta je drugačna in te zares "potegne noter"! Zakaj?

Prvi plus - je zastojn in na voljo vsem lastnikom i-napravc (iPod touch, iPhone, iPad). Vsem ostalim so na You Tube na voljo posamzni filmčki.

Drugi plus - vaje lahko izvajaš doma, marsikatero brez posebnih pripomočkov. Ker na obali še nisem uspela najti primernih uteži uporabljam kar plastenke z vodo, improvizacija pač. :) Treniraš lahko tako kadarkoli in kjerkoli. Brez izgovorov!

Tretji plus - treninge lahko prilagodiš svojim potrebam in ciljem. Z njimi lahko hujšaš, okrepiš svojo moč, definiraš mišice ali se osredotočiš na posamezni del telesa. Znotraj teh ciljev izbereš še ali želiš vadbo za začetnike ali bolj napredne športnike. Za vsakega se najde nekaj.

Peti plus - vadbe trajajo od 15 do 45 minut. Toliko časa si gotovo lahko vzameš vsak dan! Kljub temu jih ne jemlji z rezervo! Vadba je zelo intenzivna in v povprečju se porabi od 200 do 500 kalorij!

Šesti plus - v času vadbe lahko poslušaš svoj najljubši album, hkrati pa te glas opominja na začetek nove vaje, te spodbuja in opozarja na morebitne napake.

Sedmi plus - s pridnim treniranjem dobivaš medalje in marsikatera ti prinese pravo nagrado. In morda je prav to tisto zaradi česar se vsako jutro z veseljem vstanem malo prej in opravim svoj trening. Moja prva nagrada so bili recepti za slastne smoothie-je. Takega sem si privoščila danes...

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...