sreda, 12. september 2012

Belo platno

Name je čakalo cel mesec....in vsakič sem ob pogledu nanj dobila malce slabe vesti...plato ne sme biti belo, nepopisano! Pa vendar sem se vsakič, ko me je prijelo, da bi ga le porisala, začela spraševati, vendar kaj narisati? In kako? Si narišem prej skico? Morda bi morala za inspiracijo obisati kakšno galerijo...? Kje začeti? Rada bi risala kaj abstraktnega pa vendar se nazadnje vedno držim pravilnih oblik... Kakšno sliko želim? Za koga? ...

Nazadnje sem danes le prijela za čopič in le začela, brez skic, brez strahu (no malce že).... :)

Rekla sem si, da za prvič ni nujno, da je popolno ali zares abstraktno.... Samo, da ni več le belo platno...

Tako je nastala moja prva slika z oljnimi barvami na platnu... Priznam, da je še nisem pripravljena deliti z vami in da gotovo ni popolna... Pravzapeav me zares zanima? Ali je slikar sploh kdaj popolnoma zadovoljen s svojo sliko?

Vem le, da je popisano platno sedaj bolj zadovoljno in da zagotovo še kdaj porišem kakšnega... ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...