sreda, 26. september 2012

Ljubljana v dežju

Z jesenskim muhastim vremenom so se tudi zame končale počitnice... Tako sem od danes uradno absolventka z začrtano potjo do diplome in novim MIMI ovratničkom.... :) Danes me ni moglo nič ustaviti...niti dež! Z mojim naj dežnikom sva se tako odpravila še na turistično pohajkovanje po ljubljanskih uličicah, si privoščila slasten japonski kari in občudovala lutke iz otroštva... Se še spomnite Žogice marogice, Zvezdice zaspanke in Kosovirjev? ;)

2 komentarja:

  1. aaa! kako lepo <3 krasno izpade ta modra! lepo ga nosi in hvala za podporo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem jih že nekaj časa občudovala preko tvojega bloga potem sem jih šla pa včeraj v babushko pogledat pa je bila ljubezen na prvi pogled ;) se nisem mogla upret...tko da hvala tebi za tvoje super izdelke ;)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...