četrtek, 4. oktober 2012

Taktil

Pa sem prišla na svoj račun! Vedno znova se zgodi, da bi si šla ogledat kakšno šik galerijo ali kakšen fantastičen dogodek pa se mi vedno zdi, da sem tako daleč od dogajanja. Vedno znova so vse najboljši dogodki v Ljubljani, vendar danes ni bilo tako...

Vrata zelo šik galerije TAKTIL so se danes odprla kar v Izoli zato sem preprsto morala iti! In bilo je vredno! Super vzdušje na ozki uličici v starem centru Izole, krasen ambient in čudovit nakit so me prevzeli. Obisk je must za vse, ki imate radi sodoben nakit. Ves nakit je ročno narejen s kvačkanjem in prepletanjem žice kateremu so dodani tudi poldragi, dragi kamni in ostali materiali. Navdih sta tako Sandra Kocjančič kot Rosanna Raljević Ceglar (NIIRO jewelry) črpali iz narave in rezultat je res čudovit! Morda pa si en dan privoščim kakšen statement kos... ;) Kako se ti zdi?



1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...