torek, 26. marec 2013

Začaran gozd

Lani so se v tem času že bohotile češnje s svojimi cvetočimi krošnjami, okrog sem hodila samo v trenču... Včeraj pa nas je presenetila burja, nizke temperature in dež... Vrjemite, da ni slabše kombinacije! Danes je sonček že počasi začel topiti ves ta led, ki je popolnoma prekril vse od najtanše travne bilke, nežnih cvetov do mogočnih dreves. Seveda se nisem ogla upreti fotografskemu pohodu. Gozd je bil kot začaran. Drevesa so spuščala prav grozljive glasove in vsake toliko sem na glavo dobila kakšno ledeno kocko... :) Ko so začele padati tudi cele veje sem razumela namig, da v začaranem gozdu nisem več dobrodošla in jo ucvrla na travnik, kjer sem našla tudi ujete vijolice, trobentice pa seveda cvetoča drevesa. Jaz upam, da jim ne bo hudega, saj jim sonček že pomaga izpod debelega sloja ledu.


1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...