nedelja, 11. september 2011

Curry ... tudi za najbolj zbirčne

Ja res je... že celo večnost nisem napisala objave. Tole poletje sem si resnično vzela čas za uživanje in sprostitev. V petih letih odkar živim na obali, sem letos prvič resnično izkoristila vse prednosti življenja ob morju. Tako sem pred popoldansko službeno izmeno odtekla relacijo Lucijo-Bernardin-Portorož, se osvežila v morju ter na "svojem" pomolčku ujela nekaj sončnih žarkov. Triatlon po moje ;) Za resno kuhanje je zato ponavadi zmanjkalo časa, sem si pa zato z veseljem privoščila kakšno lubenico. Ta je bila na jedilniko praktično vsak dan.  
Torej, da se vam oddolžim za mojo poleto odsonost sem vam danes pripravila tri objave. Vikend trenutno preživljam v Celju, kjer sem 2 dni skrbela za 3 zbirčneže...sama seveda ne sodim med njih. :) Nastal je torej tale zelenjavni curry z neoluščenim rižkom in piščančjimi kockami ( ene s čilijem in druge z rožmarinom). Curry je super stvar saj se ga da pripraviti tako z mesom za mesojedce, kot tudi zelenjavnega in ribjega za vegetarjance.  Torej jaz vam zaupam recept le za osnovo, kaj pa ji boste dodali pa je odvisno popolnoma od vas in vašega okusa (ozirma vaših gostov). 

Sestavine:
5 žlic rastlinskega olja
2 žlički gorčičnih semen
1 žlička janeževih semen
Svež čili (po okusu)
Curry v prahu (po okusu)
1 žlička ingverja prahu
1 čebula
1 žlička čilija v prahu
1 žlička kurkume
1dl paradižnikova mezga 
1/2 konzerve kokosovega mleka
Sol
1 žlička koriandrovih semen
Zelenjava po želji/ piščančja prsa v koščkih/ riba

Postopek: 
V voku razgrej olje, dodaj gorčična semena, ko začnejo pokati pa še janeževa, koriandrova, čilije, curry in ingver. Pomešaj in nekaj minut praži. Dodaj čebulo, čez 5 minut pa še čili in kurkumo. Nato dodaj še  paradižnikovo mezgo.  Kuhaj še nekaj minut.  Nazadnje dodaj še kokosovo mleko. Kuhaj še kakih 5 minut nato pa previdno osoli in dodatno začili po okusu.To je osnova. Za ribjo različico dodaj še ribo in kuhaj še 6 minut. Za piščančjo pa v voku popečena prsa dodaj omaki in kuhaj še 10 min. Za vegetariansko različico dodaj vso zelenjavo na začetku, ko dodaš čebulo. 


Pa dober tek...vsem! ;)

1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...