petek, 25. november 2011

Eco, help & chic

Po letih in letih iskanja nakita, ki bi ustrezal mojemu okusu sem ga le izbrskala...iskala sem nekaj drugačnega, unikatnega pa še vseeno zelo izrazitega in po možnosti cenovno dostopnega...in našla sem ga! :) V CVD Golovec, katerega obiskovalec je tudi moj bratec, oblikujejo res čudovite stvari!!! V delavnicah ustvarjajo marsikaj in ker sem postala resnično največja fenica njihovih prstančkov sem se odločila, da jih malce spromoviram. Predvsem pa izdelki popolno ustrezajo nazivu ECO CHIC. Izdelani so iz gline in vsak je nekaj posebnega. Z izkupičkom od prodaje pa je poplačan le material in njihov trud, zato ti za tistih nekaj evrčkov res ne bi smelo biti škoda. Predvsem pa so njihovi izdelki izvrstno darilce...saj veš...miklavž in dedek mraz se približujeta :) Tu je le nekaj njihovih prstančkov, ogrlic in uhančkov...super so tudi muce, katerih rep služi za odlaganje prstančkov :) Vse te čudovite stvarce bom imela v prihodnjih dneh pri sebi in če bi kdo želel kakšnega naj me pocuka za rokav...prav!? Lahko tudi po mailu (glej levo spodaj)! Lahko pa si svoj najljubši kos nakita ali kakšno drugo luštno stvarco izberete kar z obiskov delavnic CVD (Ostrožno 101, Celje) med tednom od 8-12 ure...naj ti ne bo nerodno, ker bodo veseli vsakega obiska!  Svoj prodajni kotiček pa imajo tudi v Baumaxu... Izberi svojega najljubšega, zagotovo bo postal del vsakdanje oprave! :)







2 komentarja:

  1. nosim nosim.... samo do nedelje še...pridem pa u petek na fax pa pol v celje... ti? se lahko kej zmenma če greš... :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...