četrtek, 1. december 2011

H&M and...

Ne, ni Versace... Že res, da je povzročil evforijo...Že res, da se je pred dvema tednoma njihov oglas odvil vsake 15 minut... Že res, da so se vsi najbolj zaželjeni kosi pošli še isti dan... Pa me vseeno niso uspeli popolnoma prepričati. Takšna sodelovanja se mi sicer zdijo super, saj imamo tako dostop do visoke mode tudi ostali smrtniki. :) Vendar Versace, kljub temu ni v mojem stilu. Priznam, da pa sem z veseljem spremljala vso evforijo okoli njihove kolekcije.  

Zato  danes pišem o novem sodelovanju H&M z znano italijansko modno hišo MARNI. Z Consuelo Consiglioni že delajo na pomladni kolekciji, ki jo bo mogoček kupiti 8. marca. Njihovi dizajni so vse od  minimalističnih do ekstravagandnih z zanimivimi in velikimi potiski, po katerih je njihov stil najbolj prepoznaven. Njihove siluete in potiski kot tudi nakit, torbice in čevlji  imajo simpatičen retro pridih. Marni gospodične so hkrati šik in nenavadne. Z izbiro obleke ne poskušajo ugajati moškemu, saj mora obleka v prvi vrsti osrečiti najprej njih same. 
Ker tudi sama rada posežem po takšnih kosih se te kolekcije že veselim. Upajmo le, da se jo bo dalo kupiti v Sloveniji.  Kolekcija bo namreč ponovno le v izbranih H&M trgovinah, tako lahko sklepam, da bomo za nakup ponovno morali obiskati City Park v BTC-ju. Zaenkrat pa sem le v nestrpnem pričakovanju prvih namigov kako bo kolekcija izgledala... 

... samo za občutek o tem kaj lahko pričakujemo dodajam še nekaj meni najljubših MARNI kreacij...



1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...