petek, 26. april 2013

Hitra DIY prenova jedilnice

Tile pompomi so že nekaj času na mojem spisku. Tako sem se najprej soočila s prvim problemom. Ker nisem našla t.i. "Tissue papirja" sem preizkusila kar cvetličarski krep papir. Rezultat? Še kr... Mislim pa, da bi s tanjšim papirjem res izpadli boljl košati in polni. Sledil je še drug DIY projekt - "poštemplan" prt. Odločila sem se za poletne motive v turkizni in temno oranžni barvi. Barve ni problema - jih dobiš v vsaki art trovinc -i glej le da bodo barve za tekstil. Štampilke sem izdelala iz mos gumija, ki ga ponovno dobiš v art trovinicah. Nazadnje je bil največji izziv dobiti enobarven bombažen prt. Ampak, kot vidiš mi je tudi to uspelo. Čeprav sem res prehodila vse trgovine in ga nazadnje našla v zadnji seveda. :) Rezultat je tale nov jedilni kotiček, ki je všeč tudi našemu mucu. ;)




1 komentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...